Cumartesi, Ocak 30, 2010

yuvadan uçtu uçuk

hayatımda daha önce hiç uçuk çıkarmamıştım takiii pediatri intörnü olana kadar.
pediatri intörnüyken bi ay yenidoğanda çalıştım.bizim üni.de yenidoan bi nevi hapishane gibi bi yerdir ama neyseki grubumuz iiydi de biz yine de eğlendik.
cancanım nuranla da beraberdik.zaten biz onunla 6sene hep beraberdik:)zilli sınavlarda,uygulamalarda,en iğrenç onko nöbetlerinden en eğlenceli acil nöbelerine kadar...nöbetlerde olunca kelimenin tam anlamıyla gece gündüz beraberdik,geceleri uyuyacak yer bulamayınca iğrenç sedyelerde beraber yattık,güzel günlerde güldük.neyse fazla uzatmiim yoksa yine duygulanıcam:)
işte ben yenidoğan intörnü olana dek bu bünyem hiç uçuk gömemişti.o dönemde nuran uçuklandı iki gün geçmeden ben de siftahımı yaptım.artık ortak kullanılan lipsticklerden mi,yakın temaslardan mı bilemicem(naptıysak artık:)) zaten yeteri kadar immünsupreseydik muhtemelen.işte o zmn dedim nurana artık bu ömür boyu senden bana bi hatıra olarak kalıcak primeri senden geldi bi daha ne zmn çıkartsam seni hatırlıcam die:) ondan sora bi-iki kez daha çıktı(ki cidden baya bi tahribatlı oluodu bende) sora da sonlandı.
bu sabah bi kalktım yeni bi uçuğum belirmiş:)
tesadüf o ki bugün nuran evleniyor ve malesef ben elimde olmayan sebeplerden dolayı yanında olamıorm.sanırım o da bu duruma baya kızmış olacakki bana oralardan bi uçuk yollamış.
canım benim sana 'tati'nle bi ömür boyu mutluluklar.sizi çok seviorm:)
bi an önce yerleş de istanbulda evine gelicem ben senin:)
PS:bu arada umarım ayakkabının altına ismimi yazmışsındır:)
biterken:hayko cepkin-fırtınam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım