Perşembe, Ocak 21, 2010

ikilemler

şu sıralar bi deişik hallerdeym.kafam bomboş gibi hissediorm ama aynı zmn.da sanki beynimin içinde bissürü ip yumağı var hepsi birbirine karışmış, çözemediğim, kafamdan çıkmak isteyen.

acıkıyorum ama yemek yemek istemiyorum ya da sonuna kadar tokken bir şeyler yiyesim geliyor.

bi tarafım git diyor kalma, dier tarafım biraz daha sabret dur.

uykum geliyor uyumak istemiyorum zorluyorum göz kapaklarım kapanmasın die, ama bazen de uykum olmadığında tek istediğim uyumak oluyor kendimi yorganın altına kapatıyorum.

konuşmak geliyor içimden hatta baırmak bazen ama tek yapığım susmak oluyor çou zmn.

hiçbişe yapmadan uzun süre apatik bi şekilde bakınıorm ölece etrafıma.

mutlu deilim ama mutsuz da deilim, iice anhedonik oldum.

hiç olmadık yerde gözlerim doluyor sonra çok da komik olmayan bir şeye uzun süre gülüyorum.

önceden olsa hayatta dinlemem ben bunu dieceğim/dediğim şarkıları dinlerken buluyorum kendimi bazen.

belki de gitmem/kaçmam lazım artık buralardan en azından bi sürelik.

oy oyyy.



biterken:reamonn-supergirl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım