Pazartesi, Ocak 25, 2010

vet-doc

bi öğretmenle tanıştım geçenlerde(bizim hemşirelerden birisinin komşusu), eşi de veterinermiş kendi özel kliniğini açmış burda.e çok talep var mı dedim buralarda bi an boş bulunup yok nedense ben veterineri bizim oralardaki 'pet'lere bakan 'vet'ler olarak düşüdüm sadece, nasıl unuturum buraların geçim kaynağının hayvancılık olduğunu(yine kısa devre yaptığım anlardan biriydi heralde).meğerse adam bizim 5-6 katımız para kazanıomuş burda, hafta sonu-içi, gece-gündüz farketmiomuş taa nerdeki köylerden gelip adamı evinden alıp evine bırakıolarmış gerektiinde.Adamı evlerine çaırdıklarında o oturmadan oturmuolarmış, ondan daha yukarıya bile oturmuolarmış saygısızlık olmasın die.lan parasını geçtim bari bize onun yarısı kadar saygı duysalar.Biz de işte ankaradan gelip buranın en ücra köylerine gidip kapı kapı dolaşalım aşı için sora üstümüze yürüsünler baırıp çaırsınlar.Ama eşleri-çocukları onlara para kazandırmıyor ki neden o kadar değer versinler ki di mi ama.Ben biliyorum burda hastanede çocuğu ölüp hadi hocam hadi öldüyse kapatta eve gidelim dier çocuklar evde beklior dieni(tabi herkes aynı deil de), daha çocuğunun ölümünün üzerinden on gün geçmeden başka bi çocuk için işe koyulanı...tamam yani hayvanları sevelim onlara ii bakalm ama biraz da insan sevgisi yahu!
yok ben de artık burdaki mesleğime veterner olarak devam edicem ya da uzman veteriner mi olsam ne

biterken: the fray-how to save a life

2 yorum:

Kalau dedi ki...

eh senin yaptığın da bi parça veterinerlik sonuçta:)..bazı insanların insan olduğundan ciddi manada şüpheleniyorum,bi gün birinden kromozom analizi isteyecem 46xx veya xy mi diye:)

drsophila dedi ki...

sonuçlar çok şaşırtıcı olabilir cidden:)

Yorum Gönder

ne demişler bakalım