Çarşamba, Ocak 06, 2010

tubaaa'ya




  • uzun bi aradan sonra seni 'gördüm' bugün özlemişim:)
  • odanı da beğendim şe-ka'daki odandan daha temiz görünüyordu şaşırdım:)
  • himym'leri de beraber izleyemez olduk şimdi tek izliyoruz eskiden daha mı güzellerdi ne yoksa sensiz izlediimden mi eski tadı vermiyor bilemedim:)
  • tubaaaaaaa benim elmalarım bitti ziraat fakültesinden elma alır mısın:)
  • dilara apt.no:12nin posta kutusunda çikolatalı mektuplar, istanbul simitleri bulmayı da özledim ayrıca ikter'de burnumda tütüo(bu arada acaba şu an o evde kimler oturuyor:))
  • o diilde acaba şu an şe-ka 3o8'de kim kalıyor ayrıca onun da uykusu geliyor mudur sürekli:)
  • pencereden bakma alışkanlığım burda da devam ediyor ama burdaki yolda seni göremiyorum:)
  • bana yazdıın mektubun karşılığı olamaz bu ama en azından kendimi biraz affettirir di mi:)neyse zaten bi dönem daha orda kalacağına göre hala daha zmn.ım var demek oluo bu di mi:)
  • buralarda artık bana 'havalı' diyen de yok neyse zaten artık eskisi gibi de deilim baya deiştim görsen tanımazsın yani o kadar:P
  • hastalar gelip oram buram ağrıo die anlatırken aklıma sen geliosun bazen ama nedense onlara 'bişey olmaz geçer' diemiorm:)
  • bursayı o kadar özledim ki...hatta bazen 'o kız' ı bile özlüyorum sanki inanmıcaksın ama:) bi yandan da biliyorum aslında bursaya gitsem de artık hiçbişey eskisi gibi deil
  • yeniden bi şenlik olsa da gitsek ne güzel olurdu di mi
  • ben şimdi kiminle film izlicem de krize gircem yaa:)burdakiler alışkın deiller krizlerime şimdi 5oo days of summer ı nasıl izlicem :)
  • hadi bi an önce görüşelim de bi kez daha eternal sunshine of the spotless mind izleyelim olmaz mı:)
  • sweet'e gitmeyi bile özledim ben yaa.diniz'de ders çalışırken uykum gelip sweet'e gidip kahve-çikolata yesem yeniden.
  • sen hastaneye gelsen seni görenler 'aa kardeşin mi' dese ben de Allah korusun desem:)
  • burası benim evimmiş meğersem.töbe töbe Allah ımm:)

  • aslında baya baya uzun bi zmndan beri aklımdaydı sana yazmak ama kısmet bugüneymiş:)
  • hadi bakalm şimdilik bu kadar ben 'gittim'-kaç zmndır böle demiodum nostalji olsn biraz da di mi:)-

biterken:cat stevens-dust in the wind

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım