Çarşamba, Ocak 27, 2010

diplomamı istiorm!

bu nasıl bişey biri bana anlatabilir mi?
ben6yıl okumuşum ama elimde buna dair belgem yani diplomam yok
(aa lütfen okulumun bana verdiği üzerinde kalın puntolarla 'devlet hizmeti yükümlüsüdür' yazan kağıdı nasıl unuturum)
neymiş önce mecburi hizmetimi yapmam gerekiyormuş
bu nasıl bi düşünce nasıl bi yaptırım
ben tıp fakiltesine başlarken öyle bişe imzaladım da kabul mu etmiş oldum böyle bir şeyi ya da ya da tıp fakültesi diploması alabilmek için 6yıl+mecburi hizmet die bişey mi var artık öss tercih formlarında o bölümün eğitim süresi yazarken(hala tercih formları var mı öyle sayfalarca yoksa onlar da nette mi?)
diploma benim o bölüme dair eğitim süresini tamamladığımı gösteren bi belge değil mi
hayır sana ne ben belki mezun olduktan sonra onu alıp evime duvarıma asıcam çalışmıcam evet belki sadece eğlencesine okudum
hangi meslek dalında böyle bi yaptırım var ki
ben okula başlarken mecburi hizmet die bi olay da yoktu belki bilsem seçmicektim(yalann!) sen öyle bi kanun koyuyorsan o dönemden sonra okula başlayanları kapsasın bari(bencil ben)
hayır tamam burdaki insanların da tabiki dr a ihtiyacı var ve kimse kendi isteğiyle bazı yerlere gitmeyeceği için mecburen mecburi hizmet denen olayı çıkarttın belki ama bunun yaptırımı kesinlikle diploma vermemek olmamalı olamaz
hayır devlet deseki eer sen bende yani devlet bünyesinde çalışmak istiosan ben seni ilk olarak mecburi hizmete tabii tutucam bak ona da amenna(allam ne garip kelime bu böle yazınca daha bi ii anladm) ama belki ben direk özellerde işe başlıcam
ne kadar saçma bi uygulama

biterken: ogün sanlısoy-kimdi

2 yorum:

Kalau dedi ki...

lise diplomanı iade edyorlar tıp fakültesini bitirmiştir mührü basıp diye biliyordum ben.adamlar resmen suç işlemişiz de cezamızı çekmek zorundaymışız gibi davranıyorlar.karakter sahibi ve yalaka olmayan bi sağlık bakanına ihtiyacımız var bence.Bi kere de bizim arkamızda olsa böyle olmazdı bu işler..

drsophila dedi ki...

malesef öle...kabul edilemez ama gerçekler

Yorum Gönder

ne demişler bakalım