Perşembe, Aralık 17, 2009

her yerde kar vaar:)

  • akşama doğru yağmaya başlayan kar son sürat yağmaya devam ediyor ve daha şimdiden baya bi yükseklik oluşturdu.yrn ocağa nasıl gideceğim şimdiden merak konusu(yusuf un dediği gibi şaseye dikkat etmek lazım:))
  • aralık ayındayız, ağrıdaym, dışarda eksi bilmem kaç derece souk var odamda pencere sonuna kadar açık, üzerimde bi kısa kollu hala daha sıcaktan yakınıorm aman maşallah:) sanırım pansiyonun kendi internet sitesinde yazdıı gibi burası iklimlere meydan mı okuyor ne?!
  • tuğçe son nöbetini tutuyor bikaç gün içinde de döner sanırım bakalm neler olacak
  • tutak halkı varlııma yavaş yavaş alışıyor sanırım; 'hemşire hanım'dan sonra 'dr.bey'liğe terfi ettim
  • aslında sabah aynaya baktığımda beni gülümseten ve akşama bunu kesin yazmalıyım dedirten bişey vardı aklımda ama ne olduunu çoktan unuttum o yüzden böle geveliorm işte şimdi
  • bugün ne burakla aşaıya indim laflamaya ne tuğçeyle uzun uzun muhabbet ettim(nöbette oldu için edemedim tabiki) ne de gelince uyudum hadi bakalm ilerleme var hayırlısı aman maşallah böle devam eder inşallah
  • il sağlık müdürlüğüne gitmem lazım ağrıya bakalm yrn öğleden önce gidebilirsem ve işimi halledebilirsem ii olur ayrıca burdaki taşlıçay ilçesiyle soyadımın benzerliğinden dolayı yeni soyadımın taşlıçay olmasını görmekten ve bunu düzeltmeye çalışmaktan bıktım!en son dün bakalınlığın sitesine bakarken yeniden kendimi zeynep taşlıçay olarak buldum
  • küaybekar msn de biraz onunla konuşiim bari.şimdilik bu kadar:)

biterken:simple plan-perfect

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım