Cuma, Ağustos 13, 2010

fazlasıyla kişisel

vana gitmeden önce sağlık ocaının tadilatıyla baya bi uğraştık hatta bi hafta sonunu sırf orayı temizlemeye bile harcadık.tadilat işi uzadıkça kaymakam da her seferinde haftada en azından 3 kere gelip bi dolanıp gidiyordu.İşin garip yanı ali ve seneme davranışıyla bana davranışı baya bi farklıydı, yani seneme her seferinde baırıp çaırıp hakkında tutanak tutucam şöle yapıcam böle yapıcam derken benle konuşurken de tam tersine gayet güleryüzlü, espriler yapan bi adam oluodu.Hatta sağlık ocaındakilerle aramızda geyik bile yapıoduk ne oluo gibilerden.(yanlış anlaşılmasın kaymakam evli ve çocuklu=))


Zaten çok geçmeden kokusu çıktı, yine bi gün sağlık ocaında dolanırken şurası böle olmuş burası böle olsun derken senem bişey için içeri geçtiğinde bana baban-annen ne iş yapıolar die sordu.söledim ben de.sonra neden soruosunuz die sorcaksın, niçin sorduumu merak ettin di mi dedi.daha önceden aynı soruları seneme de sorduunu bildiim için genel yaklaşımı bu, heralde ilçenin doktorlarının ailesinin ne yaptıını merak edio die düşündüğümden açıkçası bu soruları bana sormasının da garipsememiştim.Hayır dedim neden sorduğunuzu merak etmedim.Bi gülümsedi böle bıyık altından denen cinsten sonra da 'söylicem ama kızmaca darılmaca yok'dedi.Kötü bir şey mi söyliceksiniz yani dedim hayır, sonra söylicem dedi, o sırada senem geldi, kaymakam da konuyu birden deiştirdi.

Zaten daha sonra vana gittik, bi haftadan fazla ordaydık.Bugün işe başladım, öğlene doğru senem beni aradı, kaymakam seni görmek istiyormuş dedi.Gittim.Ne var ne yok, ne yapıyorsun nasıl gidiyor muhabbetinden sonra aslında ben sana bir şey sorcam, görüştüğün biri var mı dedi, güldüm, garip garip bakmış olmalıyım ki açıklama yapmak durumunda kaldı, yok yani olabilir o yüzden sordum gibilerden bişey dedi.Yok dedim ben de.O da konuya girdi, benim bi erkek kardeşim var şu işi yapıyor, şimdi şurda böyle falan filan derken kısacası işte beni o kardeşiyle tanıştırmak istiomuş,ona da bahsetmiş çok tatlı bi dr. hnm var falan die, eer ben de görüşmeyi kabul edersem hemen buraya çaıracakmış, şimdi gölcük'te görev yapıyormuş.Ne dicemi bilemiyorum yani dedim hemen bişey söyleme, sen düşün eer görüşmek istersen buraya çaırıcam ben onu dedi.
Şimdi münasip(=)) bi şekilde hayır dicem ama şeytan bi yandan da bunu kullan da demio deil=)

biterken: 3doors down-this is the story of a girl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım