Pazar, Ağustos 29, 2010

25i devirirken



  • ben kendimi bile anlamakta zorlanıyorum bazen, gerçektan bak.böle yalnız olmayı kendim istiyorum, hatta bunu çoğunlukla kendim tercih ediorm, ilerde kırılıp yeniden toparlanmayı göze alamadığım için baştan girişleri kapatıyorum tmm memnunum da ama tutakta odamda tek başıma yeni yaşıma girio olmak da çok hoş deilmiş aga.

  • şöle bişe olsa sevgili adı konmasa mesela ama öle olunsa yani böle istediimiz zmn sevgili moduna geçip sonra istemediimizde yalnız takılıp sonra...saçma=)

  • ya da ben burdan gidene kadar kullanabileceğim kısa dönemlik bişe olsa, gerçi kullanmak tabiri burda fazla kaçtı biraz yanlış anlaşılmasın ama.

  • oy oy.bugn benm doum günüm.sağlık müdürlüünden aldım bugün hediyemi.aile hekimliine geçsem mi geçmesem mi die düşünürken yerlerimizi bile seçtik bugün, bizim ilçede ilk tercih yapan bendim yani burda istediim her yeri yazabiliyordum da o da zor bi durumdu ama nereyi yazsam die çok düşündüm, bi yer seçtik artık bakalım hayırlı olsun dielim.bunu da kendime armaan ediorm o zmn.


biterken :tnk-bu şarkıyı söyleyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım