Çarşamba, Şubat 17, 2010

pesimist

kendime daha ne kadar sinir olabilirim/kendimden daha ne kadar nefret edebilirim sınırlarımı zorluorum sanırım.
3gündür neredeyse hiç ders çalışmayıp, nete de doğru düzgün bakmayıp, tvde de saatlerce sadece kanalları gezerek, yaptığım hiçbir şeyi aslında 'yapmadan' yani tv izlerken aslında izlemeyip sadece ekrana -kafamda binbir düşünce- bakarak, öylece zmn geçirdiğim için kendime sinir olurken bugün sabahtan beri hiçbişe yapmadan boş boş durduktan sonra bi kez daha sinir olduktan sonra sağlık ocaından dönerken bari pansiyonda çalişiim die düşünürken bi misafirlik teklifini kabul ederek sinirime sinir kattıktan sonra , sabah erken kalkmam gerekirken bu saatte hala nette olarak sinirime son noktayı koyarken sinir olayını nefrete dönüştürmeyi başarabildim sanırım.
ayrıca hergün gördüğüm meslekaşlarımdan da iice nefret etmeye başladım.üstüne üstlük herşeyden sonra ali bi de bana pms misin die sorunca ondan iice nefret ettim.lan sen kim oluosun sana ne tmm ikimiz de dr olabilirz drlarda böyle şeyler doaldır ama sen henüz bana o soruyu sorabilecek kadar yakın arkadaşım deilsin.
hergün sapık düşüncelerini orta yerde normalce anlatan mübarek(sadece adı mübarek) insandan da, masada bi göz kalemi görüp onu ruja benzetip şunu ortadan kaldırın insanın aklına kötü kötü şeyler geliyor dediğinde bi kez daha iice nefret ettim.pis sapık,her gün şap yiyip şapa oturasın inşallah.
geldiğimden beri netin bi türlü düzelmemesinden, defalarca eskiden nete telefonlarla bağlandığımız zmnlarda olduğu gibi deneyerek bağlanmaya çalıştığım için buranın net bağlantısından nefret ettim.
hiç bi samimiyetim olmayan, daha önce sadece bikaç kez gördüğüm insan beni son görüşünde ilk olarak sen kilo mu aldın die sorunca ondan da nefret etim.sana ne.aldım verdim alırım veririm nolcak.(burda ağzım yavaştan mahalle kadınlarına kaydığı için yine sinirlendim)
sonra bunun üzerine sağlık ocağında her gün markası bile idüğü belirsiz metin die bi isme sahip olan o çokokremi abeslang abeslang (eet doru yazdım kaşık kaşık deil ) belki çikolata yersem mutlu olurum salak bahanesine kendim bile inanmadığım halde inanıp hemşirelerle beraber içim tatlıdan yanana kadar (ki tatlı eşiğimin çok çok yüksek olduğu düşünülürse tatlıdan içimin yanması için baya bi yemem lazım) yediğim için kendimden bi kez daha nefret ettim.
sonra o bile beni neşelendirmediği için çikolatadan neftet ettim bi an(bu çok kısa sürdü).
ondan sonra uzun zmndır süregelen şu ruh halimi eğlenceli şeyler yaparak, müzikler dinleyerek bastırmaya çalışıp kendimi kandırmaya çalışırken aslında hepsini biriktirip daha büyük bi nefret yumağına dönüştürdüğüm için kendimden bi kez daha nefret ettim
sonra şu günlerde her şeyden yeni ergen gençler gibi nefret ettiğim için bi kez daha kendimden nefret ettim.

biterken:reamonn-sometimes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım