Çarşamba, Şubat 24, 2010

düşünceler

bikaç gün önce her zmn olduğu gibi öğlen eve gelmiştim yine, ev dediğimde yurt işte.bişeyler atıştırdıktan sonra dişimi fırçalarken gözüm aynadaki bana takıldı.sonra birdenbire aklıma 'o' geldi henüz tanımdağım 'o'.Acaba tam olarak şu an ne yapıyor nerdeki die düşündüm ya da yanında hangi kız var bana geldiğinde 'ex'olacak olan.uzatmadım düşüncemi.
ertesi gün sağlık ocağındakilerle beraber öğlen yemek yerken konu nerden neyere nasıl geldi bilmiyorum ama birisi kim bilir evleneceğimiz kişi şimdi nerde dedi.gerçi o direk işi evliliğe götürmüştü ama:)
bakma aslında çok bağımlı biri deilmdir hatta ben biliorm sıkılırım öyle uzun ilişkilerde o yüzden arada çiftler yalnız takılsın ama sanki bugünlerimde böyle ne biliim galiba tanımadığım o'na kızgınım böyle duygu durumum değişik, stresli, uzakta yalnız hissettiğim ne biliim işte zor olduğunu hisettiğim günlerimde yanımda olmadığı için.tmm saçma ve komik bi düşünce ama öle işte.kızgınım ona.
aslında şimdi düşündüm de belki de tanıyorumdur o'nu .di mi:)

biterken:nev-zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım