Cumartesi, Şubat 13, 2010

ama arkadaşlar iyidir











ders çalışırken sayfayı bi çevirdim karşıma şu sol taraftaki kağıt parçası çıktı bikaç gün önce.daha intörnlüğümün ilk günleri.endokrin kliniğindeyiz vizite az bir zmn kalmış, bi hastanın kan gazını alıp sonucunu vizite yetiştirmek lazm.kan gazını aldım yalnız bi hata yaptım şu bizim 'pnömotik'lere yalnış kod yazıp kan gazını gönderdim bilmiorm artık o kan gazı hastanenin hangi köşesine gitti:)sora imdadıma hakan yetişti ardından da bunu tabiki kayıtlara geçti:) işte kaç zmn sonra bu unuttuğum kağıt parçası karşıma çıktı, eskileri hatırlattı yine bana hemen hakan ı aradım meer bu kağıdın (kağıdın ön yüzü kan gazı sonucu:)) dier yarısına da bişeler yazıp kendine saklamış hatta buldu bile o hemen hatırlayıp.eskileri andık yine yeniden özlemle.sanırım hala kabullenemedim tam olarak.daha bi kaç ay önce gece gündüz hep beraber olduğum, soyunma odasında dolap komşuluğu yaptığım akadaşlarım hepimiz türkiye'nin başka yerlerine savrulduk.hakan şimdi kayseri'de, ben tutak'ta...

bursa'dan ankara'ya eşyalarımı taşırken bissürü geçmişe dair ufak tefek hatıralar çıktı karşıma koskaca(!)üniversite hayatım boyunca sakladıım.ufacık kağıt parçalarındaki notlar ya da ne biliim öle ufak şeyleri saklayıp hepsine bi anlam yükleyip sora onlarla duygusal bağ kuran ben karar almıştım ondan sonra güya bi daha hiçbişeyi saklamıcaktım, bende kaldığı sürece aramızdaki bağ artıo sora onları görünce özleyip hüzünleniyorum die,ben de işi kökten çözüp en başında saklamamaya karar vermiştim elime geçtiği ilk anda yok edicektim ki hatıra boyutuna ulaşamasınlar sonra die.ama beni illa bi yerlerden buluyorlar işte.başlıcam hee kendime:)

.

neyse bundan bi kaç gün sonra bu sefer de başka bi kitabı açtım yıllık yazıları çıktı karşıma birbirimize kağıtlara yazıp verdiimiz.yıllıkta yer kalmadığı için çounu kırpmak zoruda kalmıştım ben de orjinal hallerini de atmamıştım 'hatıra' kalsın die.ahanda al sana hatıra.hiç beklemediin zmn.da karşına çıktı.

bu ne ki?minnacık şeylere duygusal anlamlar yükleyip sora onları görünce hüzünlenmek falan.öle eskiye çok bağlı bi insan da deilim.yok yaws yalan ne eskiye bağlı deilim.gayet de eskiye bağlıyım, deer veririm(ileriye de bakarım cnm sadece geriye bakmam tabiki.).
neyse işte yeniden bi 'mazi'yi hatırladım, özledim, yine yeniden...


biterken: placebo- meds

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım