Pazartesi, Mart 15, 2010

bir14martınardından

Böyle belli tarihlerde aklıma hep eskiler geliyor şu günlerde.Belli tarihten kastım işte mesela 14mart, yılbaşı, birisinin doum günü vs...

Geçen sene bu zmnda bursadaydım.Tıpçılar olarak bi yemekteydik.Geçen sene de aklıma birinci sınıftaki ilk tıp bayramım gelmişti.Birinci sınıftayken bi ara sahneye son sınıflar çıkmıştı ben de onlara bakıp ohoo benim daha çok zmnım var onlar gibi olmam için die geçirmiştim içimden, işte geçen sene de o daha çok zmnım var gibi gözüken mevkideydim, bu sene onu da geçtim.Bakalım seneye bu zmnlarde nerde kimlerle olcam, kısmet.

Sonuç olarak ben bugün kendimi müjgan cumbur'un sessiz salonuna attım aylar sonra milli kütüphane yüzü gördüm, çıkışta yusuf'u ikna ettim beni bi yerlere götür die önce panoraya ordan da ankamalle gittik.O kadar zamandır alışveriş yapmıyorumki resmen bir durgunluk gelmiş ama gelmeden önce bissürü şey almka vardı aklımda.Onu bile istemiyorum şimdi.

Tüm tıpçıların 14 martı kutlu olsun.

biterken:muse-unintended

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım