Salı, Şubat 22, 2011

ayrılık hüznü var üzerimde

Sabah Tuğba'dan bi msj geldi:'günaydın pofuduğum beyaz farem;)ya böle gideceğin yaklaştı ya,kalktım mesela athena çıktı,o kızı görünce içim öle bi cız ettiki hep böle alışıp ayrılmak zorunda mıyız ya,çok özledim seni'diyor.Zaten kaç gündür böyle bir hüzünlü ruh halinde olan benim fişeğimi tetiklemeye yetti bu, zırlak moda geçtim yine.
O değil de, burdan giderken bu kadar üzülüp ağlayacağımı söyleseler inanmazdım.Hayır neden amma alıştımki bu kadar, ne güzel arkada kimseyi bırakmadan burdan mutlu bir şekilde gitmek varken nedenki?Her seferinde diyorum daha fazla anı biriktirmek yok,daha fazla birilerini sevmek, birilerine alışmak yok die ki sonrasında böyle üzülmiim ama bak yine olmadı.
Alışmaya baya dirençli bir bünyeyim tmm kabul ediyorum, çok zor alışıyorum da işte alıştımmı da malesef dozaj fazla oluyor.Yine, yeniden.Özlicem ya çok.
Şimdi ben buradan gidicemya yakında, sanırım o yüzden her şey daha bir güzel gözükür oldu gözüme,hatta hatta insanları bile daha bir sevecen geliyor artık.Dengesiz oldum he iyice.'Bi şurdan gidiim de' derken şimdi şu yazdıklarıma bak.
Artık daha bi sona yaklaştıkça, babamın buraya ilk geldiğim günden beri günlük tut ısrarlarının ne kadar haklı olduğunu anlamaya başladım, çok çok da geç olsa aklımda kalanları şimdiden yaziim bari.Burdan sonra bir süre burda yaşadıklarımı,tanıdıklarımı yazarım artık.
Tutak ya, seni bile, içindekiler için sevmeye başlamıştım sanırım.Burdaki tanıdıklarım, herkesi çok özlicem.

biterken:reamonn-goodbyes
(1süre bu şarkı götürür artık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım