Perşembe, Şubat 17, 2011

3teşekkür

Son zmnlarda toparlamış olsam da malum ben burda genelde bi depresif ruh hali içindeydim.özellikle ilk bi yıl içinde çok zorlandığım zmnlar oldu, fazlasıyla zırladığım.Dediğim gibi son bikaç aydır toparlamış durumdayım-maşallah- ama zor zmnlarımda yanımda olanları sanırım yıllarca unutmam.
Burada saolsunlar destek kişiler oldu onlara tabiki teşekkür ediyorum, ayrıca anne babamı saymıyorum bile de benim burda geçirdiğim 16 ay boyunca tam olarak kahrımı çekti diyebileceğim üç kişiye cidden büyük teşekkür borçluyum(onlar bu yazıyı okumayacak olsalar da).
Bi kere Esra'nın hakkını ödeyemem.Kız resmen burda olduğum sürece az moral vermedi bana.Ben onu az aramadım salya sümük alo derken.O da her seferinde beni dinledi,dinledi ve dinledi.Bense ne yaptım bunalıma girdim, sanki o benim sevgilimmiş gibi tripler attım, yeri geldi telefonlarını açmadım, kimseyle konuşmak istemedim,onu bile tersledim, sonra hiçbir şey olmamış gibi aradım yine dert yandım gayet yüzsüz bi şekilde.Sonra yeri geldi salak duygu durumlarına girdim ama o yine normal karşıladı, boşver akışına bırak dedi.Sonra ve sonra işte.O iiki var, saolsun o.
Dier bi kişi tabiki Küaybekar[ve babası=))].Q da benim ağlarken aradıklarımdan.[yeri gelmişken belirtiim burada söylediğim ya da göründüğüm kadar ağlak bi insan değilim özellikle başkalarının yanında ağlamam ama bu ikisi benim için başkası deiller.Ayrıca bir şey oldu mu anne babama zırlayamıyordum üzülmesinler die,dolayısıyla görevi esra ve küaybekar üstlendi=)].Küaybekar yaws, sen iiki vardın,varsın ve hep olacaksın.Öle laf olsun die sölemiorm bilirsin beni=)S.s.Zor günlerimde babanı da işin içine katarak az kurtarmaya çalışmadın beni ve başardın da.Saol=)
En son da Umut'a çok teşekkür ederim.O ki benim zor anlarımda gözümün aradığı oldu, dönüp baktığımda şimdi bana bile çok salak gelen şeyleri ona anlattığımda gayet sabırla dinleyip, benim onda olduğunu düşündüğüm ağırbaşlılıkla cevap verip, yol göstermeye çalıştı, bazen de benimle beraber sinirlendi,haklı buldu beni.İtiraf ediyorum ben onu genellikle zor zmnlarımda aradım.Yani onunlayken eğleniyordum da dedimya ben daha çok zor zmnlarımda yanımda istedim onu.Ama sanırım bu da doal bişey zaten.Ona gelince, o buna karşılık kendi deyimiyle-ki haklıydı- benim koyduğum sınırladan ötesine gitmedi, gerçi bi ara sağlam bi tartışma yaşadık ama itiraf etmem gerekirki o haklıydı, neyseki sonra toparladık zaten.
Dedimya burdan ayrılırken üzerimde hakkı olan çok kişi olacak tabiki ama bu üç kişinin benim için yeri ayrı olacak.Ayrıca böyle kuru kuru bi teşekkürle geçiremeyeceğimin de farkındayım özellikle de bu yazıyı ithafen yazdığım 3 kişinin ikisi yazıyı kesinlikle,biri de yüksek ihtimal okuyamayacakken=)
Ama olsun ben yine de Esra,Küaybekar ve Umut'a cidden içimden gelerek teşekkür ediyorum=)


biterken:reamonn-sometimes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım