Pazartesi, Mayıs 06, 2013

hı(d)ırellez

heh şimdi hatırladım bak, şu hıdrellezin son saatleri dileklerimi yazılı hale getiriim belki gerçek olur ne dersin=)) Allah'ım sen durumu biliyorsun demek istiyorum aslında ahahah, görüyo musun bak dilek dileme işinde bile tembelliğe kaçasım var, yok yok kesin tatile ihtiyacım var benim.bi de cumartesi günlerini geri istiyorum, en az kardeşlerim gibi(boyları da benzesin lütfen) sevgilim olsun ama huyu suyu iyi olsun olmaz mı, bi de bizim hastaneyi başka bi yere taşıyabilirler mi, tatillerimiz de daha uzun olsun, akşamları sekizlere dokuzlara kadar da çalışmasam çok ii olur, tabi bi de Allah ımm annem babam kardeşlerim hep birlikte sağlıklı huzurlu mutlu olalım. bi de part time çalışıo olsaydım iiydi ya da saat hesabına vurunca asgari ücretten az olan maaşımız da artabilir bence. yani fena olmaz. hem neden olmasın ki di mi ama. ahahsh

biterken: kafamda çingeneler zamanı filminden bi müzik var, uyar mı?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım