Cuma, Mayıs 27, 2011

aynen öyle

Her gün bu kadar güzel mi bu deniz?
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?

Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?

Değil, vallahi değil.
Bir iş var bu işin içinde.
                                  o.v.k.
evet evet ruh halim aynen böyle.sürekli ortada öforik öforik geziyorum.komik komik.esraaa yollar ne güzel di mi, yaa şu denize bak ne kadar güzel, off şuraya baksana tepkileri veriyorum, ya da  olsun ben şu an ist.teyim ya yollar tıkalı olsun saatlerce yolda bekleyelim sorun deil, olsun bursadayım ya otobüs geç gelsin sorun deil ben beklerim...vs şeklinde onlarca cümle kuruyorum gün içinde oldukça polyanavari gözüken.ama işin garibi    -ve de ii  yanı- bunları öle kendime teselli olsun die söylemiyorum, gerçekten öyle hissediyorum-maşallah- yani ağrıdan sonra her şey o kadar değişik ve güzel görünüyor ki, her şey...hep böle dvm eder umarım, ne diiim.evet evet bi iş var bu işin içinde=))
biterken:model-bak bir varmış bir yokmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım