Cuma, Mayıs 27, 2011

istanbul'a gider(i)ken

'
-'Ama sizin kalbiniz yerinde değil,' dedi elini göstererek şoför.
O zmn hatırladı kalbini Bayan Fildişi.Kalbini geri almayı unutmuştu Bay Yalnız'dan.
-'Boş ver!Bu bi felaket deği,'dedi omuz silkerek.
Çantasını açıp yeni bi kalp çıkardı içinden.
Bir farkını bulamazdı kimse bu yedek kalbin diğerinden.
-'Şimdi tmm mı?' diye sordu şoföre arabaya binerken.
-'Hem de tastamam,'dedi bir gözü bantlı şoför kapıyı nezaketle kapatırken.
                                                                                                                  '
Yolun ilk yarısını uykudan gözlerimi açamaz bi halde gittikten sonra Hendek yakınlarında bi yerde mola verdi otobüs.Geçen sene de aynı yerde durmuştu, tamı tamına bi yıl önce İstanbul'a geldiğimde de.Sırf bu yeri görmek için bile otobüsle gelinebilir İstanbul'a die düşündüm.Moladan sonra uykumu zaten aldığım için uzun zmn.dır okumak istediğim ama her şei yaptığım gibi onu okumayı da 'sınavdan sonra'ya bıraktığım kitabımı aldım elime, bi süre okuduktan sonra başımı kaldırdım, yollar o kadar güzeldikii.Allah ım buralar hep böyle güzel miydi, yoksa bana şimdi böyle mi geliyor?Ağrı'nın dağlık,kurak,çıplak yollarından sonra çok çok güzeldi bu yollar.Bırak kitabı onu evde de okursun,şimdi etrafına bak dedim kendime, taktım kulaklıkları müzik kanalını açtım.Leyn bizim zamanımızda otobüsler böyle güzel değildi, bursa-ankara yollarında gidip gelmemden sonra ne çok şey değişmiş die geçirdim içimden.Baktım, baktım.Sadece baktım yollara.Ama öyle bi öforik halim vardıki heralde kimseye anlatamam ruh halimi.Hani Allah korusun kötü bişe yaşadıktan sonra iiliğe çıktıktan sonra her şey güzel gözükürya insana, baktığım her şey daha bi güzel sanki.Maşallah.Hatta o kadar ki, yanımdaki kadını kollarından sarsıp bak bu yollar o kadar güzelkii, kıymetini bil bu yolların diyesim geldi.Komik bi şekilde, sanki her şei ilk defa görüyormuşum gibi bi halim var ağrıdan döndüğümden beri.Hadi bakalım hayırlısı.
O deil de bi de bu kadar zmn sonra hatta hatta bu kadar teşebbüsten sonra(malum ağrıdayken yıllık iznimi İstanbulda geçirmeye karar verip biletlerimi aldıktan sonra hava muhalefetine uğramıştım iki kez) İstanbul çok ii gelecek.

biterken:starsailor-poor misguided fool

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım