Çarşamba, Nisan 14, 2010


  • 2o günün sonunda kamp bitti.Artık ii mi oldu kötü mü oldu göreceğiz.Yalnız her biten şey gibi nedense hüzünlendirdi bu da beni.

  • Daha kampın başında dedim ben küaybekara bi daha kırılmamak için kabuklarımı açmayacaım die ama sanırım fazla büyük konuşmuşum.Neyse bakalm o'nu bi daha göreceimi sanmıorm.Zaten bu 'kapılma' durumumu sınav öncesi duygu durumuma bağlıyorum ve en kısa zmn.da geçmesini ümit ediorm.

  • O diilde ağrıya dönme fikri şimdiden beni sinir edio, biri beni durdursa ne olur sanki.

  • Bi de malesef taşınıyoruz.Eet 25 yıllık mahallemden Ayrancı'dan çıkıyoruz.Değişiklikleri pek sevmeyen ve onlara alışma konusunda biraz defektif olan ben tabi bu durumdan da hoşnut deilim.Hayırlısı bakalım.

  • Aslında şu son günlerde o kadar çok şey olduki yazacak neyse bakalm her şey sınavdan soraya.

  • Bi de acaba kafamı boşaltmanın bi yolu var mıdır ki.Bu kafamın içindeki ağırlıktan kurtulmak istiorm.Yok yok tatile çıksam bile rahatlayamam ben.Beynimin vücudumdan ayrı bi tatil yapması lazım.

biterken: gripin-beş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım