Pazar, Nisan 05, 2009

ankara yollarından:)

acilin içinde yapılan 2 hftlık genel cerrahi stajıma ay başında başlamış bulunmaktayım:)ve bu stajdan 3.seferde geçen bana Allah yardım etti de en rahat yeri olan meme cerrahisine düştüm ve bu durumdan yararlanarak nöbetlerimizi de ayarlayarak küaybeyle(o da aynı yerde)birer hafta eve gitmeye karar verdik bi sorun çıkmaz inşallah.
Dün sanırım herhangi bi genel cerrahi intörnünün görüp görebileceği en ii ve en kısmetli nöbetlerden biriydi aman maşallah gerisi dier nöbetlerin başına:)
aslında haftasonu tutulan nöbetlerden pek hoşlanmıyorum yani ölece klinkte durmak çok sıkıcı olabiliyor hatta dün de o sıkıcı nöbetlerden biri olarak başladı ama gece çok rahattı.Hastanede sadece genel cerrahinin 2 kliniğe sahip olduunu düşünürsk sadece 2 hastadan gece kanı almak sanırım fazlasıyla garip(tabi arada endokrin kliniğinden fazla bakılan şekerleri saymazsak:)).Kısmet kısmısına gelirsek öğlen asistan bi tel.açtı biz yine iş 'kitlicek' die sinirlenirken meğerse uzun zmndır klinikte yatan hasta sonunda taburcu olmuş ve gitmeden bi ziyafet vermiş.Bi ton et şiş ve pirzola halinde.Tüm asistanlar-personel-hemşire-biz sanırım fazlasoyla doyduk ve bu sadece yaklaşık 1odk.da oldu:)cidden ben bi şiş yiyip masaya baktıımda her şey silip süpürülmüştü:)genel cerrahi asistanları saolsun.Akşamın bi vaktide nazlı aradı acilde nöbetçiydi o.Evlerinde gün varmış da ordakilerden nazlıya da getirmişler o da bizle paylaştı ama resmen kısa çapta bi gün yaptık bizde el açmaları börekler mantı sarmalar kadayıf dolmaları...hatta bi ara iice moda girip gün muhabbetleri yaptık:)ya işte öle kısmetli ve ii bi nöbet:)maşallah.
heh esas dicemi unuttum ben de işte nöbetten 2 saat erken çıktım sabah 6 da kalkıp 7 deki 93 e binip terminale geldim ve şu an 8 ank.otobüsündeyim.İşin beni şaşırtan kısmı ise önceden sadece bazı özel hatlarda olan telefonu açık bırakabilme ve nete girebilme özellikleri tüm otobüslere her seferlere konulmuş ii de olmuş.Ben de bölük pörçük olarak toplamda yaklaşık 3 buçuk saat uyumuş olmama(tamam rahat bi nöbet dedim ama sonuçta bi nöbetti işte ve arada tek tük işler için de olsa kalkıyoruz bi de ben sabah erken çıkacağım için -nuranla nöbetçiydim bu arada- nuranla anlaştık ve geceki işleri ben yaptım) ve terminale gelirken uyuklamama rağmen nete biraz bakiim dedim.
Bu arada bugün ankaraya obama geliomuş tüm yollar kapanacak bakalı eve nasıl ulaşacağım:)
Bi de 21 martta babacıımın dün de Ahmet'imin doum günüydü Allah hep birlikte sağlıklı nice yaşlar nasip etsin inşallah.AMİİİİN:)

Biterken:Sevimli şarkı-fountains of wayne'den hey julie çalıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne demişler bakalım